Od početka 2023. godine obvezno je elektroničko uredsko poslovanje. Uredba o Uredskom poslovanju stupila je na snagu još u srpnju 2021. godine, no s jednom važnom prijelaznom odredbom. Prema odredbi čl. 67. Uredbe, javnopravna tijela koja nemaju uspostavljen informacijski sustav uredskog poslovanja, u skladu s odredbama ove Uredbe, dužna su ga uspostaviti najkasnije do 1. siječnja 2023. Naime, nova Uredba utvrđuje da javnopravna tijela međusobno te s fizičkim i pravnim osobama službeno dopisivanje obavljaju primarno elektroničkim putem. Također, papirno vođenje evidencija u pisarnici odlazi u povijest. Koje još sve novosti Uredba donosi u 2023. godini i što je važno za znati možete saznati na webinaru naslovljenom Uredba o uredskom poslovanju.
SADRŽAJ:
- Što je uredsko poslovanje?
- Razlozi za donošenje nove Uredbe o uredskom poslovanju
- Obveznici primjene Uredbe o uredskom poslovanju
- Informacijski sustav uredskog poslovanja
- Primitak, otvaranje i pregled pismena i pošiljki
- Obrada i razvrstavanje pismena
- Dostava predmeta i pismena u rad
- Otprema akta
- Zaključno